Thuiswerken: van Chaos naar Structuur

Thuiswerken Van chaos naar structuur

Voelt thuiswerken voor jou als Chaos?

2020 blijkt hét jaar van thuiswerken te worden. Zeker als je dat niet bent gewend vraagt thuiswerken om een flexibele houding en een goede dagstructuur. Hoe kan jij jouw personeel hierin begeleiden.

Ik ben out of the officemanager en gespecialiseerd in het omzetten van chaos naar structuur. Ik heb ervaring met werken op afstand en ik wil je graag helpen om rust in je bedrijf te creëren door processen goed te organiseren en op elkaar af te stemmen.

Ik heb diverse producten gemaakt om je te helpen om (weer) grip op je bedrijf te krijgen.

Thuiswerken (1)

Samenwerken en thuiswerken hoe doe je dat?

Even bij elkaar binnenlopen of een vraag stellen bij het koffieapparaat gaat nu even niet. Hoe kun je ervoor zorgen dat alle teamleden met elkaar in contact blijven?

Kies daarvoor tools die werken voor jou. Download mijn toolset voor de perfecte start. Tools kunnen ook je productiviteit belemmeren. Lees daarover meer in mijn blog Hocus Focus.

Inrichten van je taken

Ik help je graag met het geven van structuur en het inrichten van tools, maar veel ondernemers vergeten dé belangrijk stap daarvoor!

Het is noodzakelijk om eerst Inzicht te krijgen in je bedrijf! Dat is enorm belangrijk om te kunnen bepalen welke stappen je gaat zetten. Neem de tijd om een goede analyse te maken. Zodat je weet op welke fundering je bouwt en of je ontwerp (nog) aansluit bij de resultaten die jij voor ogen hebt.

Nieuw product van Inique4U

Misschien herken je dit wel: je bent een paar jaar geleden begonnen als zelfstandig ondernemer. Je ging rustig van start en had weinig hulp(middelen) nodig.

Inmiddels is je onderneming gegroeid en je merkt dat het veel tijd kost om randzaken op te lossen.
Vaker dan je lief is:
- zit je een halve dag aan je website te klieren;
- ben je een uur aan het zoeken naar een kwijtgeraakte factuur;
- of krijg je een boze mail van een klant die had verwacht dat jij gisteren contact zou opnemen.

Stop dan met zoeken. Je bent precies waar je moet zijn, namelijk bij mijn: Let's do it structuurtraject

Morgen doe ik het anders

In mijn boek ‘Morgen doe ik het (anders)’ neem ik je aan de hand mee om structuur te krijgen binnen je bedrijf.

Office Booster

Met de gratis office Booster ga je in 5 stappen naar structuur. Gericht op rust in je hoofd en rust op de werkplek.

Maar waar kies je nu voor?

Er is zoveel waarmee je kunt starten en waarmee je een enorme winst kunt halen door van chaos naar structuur te gaan. Maar waar kies jij voor? Alles begint met een keuze.

Waarom het wiel opnieuw uitvinden?

Dan heb ik goed nieuws voor je!

Met een let's do it structuurtraject ben je direct klaar. Je staat er niet langer alleen voor. Ik ga samen met jou bekijken hoe jij jouw business het beste kunt inrichten en met welke tools.

We gaan aan de slag om een blauwdruk te maken voor jouw bedrijf zodat je een houvast hebt voor de toekomst.

 

Neem direct contact met mij op om een afspraak te maken voor de Let's do it!  Structuurtraject

Blog Geen categorie
Previous reading
Tool van week 26: ColorZilla
Next reading
Inkiek week 25
×

Powered by WhatsApp Chat

×